Ve státní svátek 1. května máme ZAVŘENO. Vaše objednávky začneme odesílat ve čtvrtek 2. května. Děkujeme za pochopení.

Rozcestník

Prázdný košík
 

Reklamace zboží

Zjistili jste po převzetí zboží, že je něco rozbité? Chybí vám nebo naopak přebývá v objednávce nějaké zboží? Moc nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci alespoň co nejvíce zjednodušit.

  • Reklamaci většinou vyřídíme do 2–3 pracovních dnů
  • Zboží nemusíte vracet v původním obalu

Poškozený obal zásilky

Pokud si při příjezdu kurýra všimnete poškozeného obalu zásilky:
  1. Zásilku přeberte.
  2. Kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře nebo e-mailem.
  3. Pokud to bude možné, poškozené zboží vyfoťte a fotky nahrajte do formuláře. Pomůže nám to v řešení reklamace s dopravcem.

Jak reklamovat zboží

  1. Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
  2. V pracovní dny se ozveme do 24 hodin a domluvíme se na detailech reklamace.
  3. Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, přijede si ho vyzvednout náš kurýr. Kurýra objednáme po domluvě s vámi.
  4. Podle domluvy vám vrátíme peníze, dopošleme chybějící zboží (klidně v příští objednávce) a nebo pošleme nové zboží.

Reklamační formulář

Následující pracovní den se vám ozveme s dalšími informacemi.

  • Vrácení peněz
  • Výměna zboží
  • Doposlání chybějícího zboží
Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.
Kliknutím na Odeslat berete na vědomí zpracování osobních údajů.

Produkty v košíku

Košík můžete využít jako nákupní seznam

Produkty v něm vám uložíme do vaší příští návštěvy